Odbor koji dodjeljuje tradicionalnu godišnju turističku nagradu Simply the best. koja se dodjeljuje za kvalitetu, inventivnost, kreativnost i razvoj turističke ponude, a postoji od 2009. godine i zajednički je dodjeljuju UHPA – krovna udruga Hrvatskih putničkih agencija i specijalizirani turistički magazin Way to Croatia u kategoriji „4.2. Promotivni sadržaji na društvenim mrežama“ nagradio projekt B kao Bjelovar i B kao Bilogora.
-Kroz 80 objava prošli smo sve zanimljive asocijacije koje gosti povezuju s našim bjelovarsko-bilogorskim krajem i tako u ono vrijeme kada se nije moglo putovati ipak im približili ljepote i posebnosti koje imamo. Više od 350 000 pregleda, nekoliko desetaka tisuća dijeljenja i komentara, prijedlozi za nove asocijacije i priče, pokazalo je povezanost i želju za otkrivanjem novih zanimljivosti. Svaka nagrada je dodatni vjetar u leđa, ali i obveza da i dalje nastavimo raditi na prepoznatljivosti i vidljivosti našeg kraja na turističkoj karti Hrvatske- kaže Slaven Klobučar vlasnik Propagari, obrta za promidžbu i usluge. Nagrade će biti uručene u studenom u Crikvenici.(via.hr)